Entry: Melayang ..... Thursday, April 15, 2010



Alhamdulillah...

 

Segala kekusutan kembali terurai...

 

Aku kembali menjalani segala apa yg pernah aku jalani...

 

kata penumpang hati "Buat lah apapun, mcm manapun, di manapun, jauh mana sekalipun,  pakailah apapun, katalah apapun, biar mcm mana keadaanpun, hati & ingatan ku ttp pd mu" Aduh! macam mana tu... tak mampu untuk aku tepis segala rasa yg di curahkan... tapi biar hati ini saja yang tahu...

 

"Cinta jika di luah di mulut...

sekampung tahu binasa jadinya...

Cinta...

jika disimpan di hati hanya TUHAN saja yang tahu kemurniannnya...."

 

balik dari kursus kelesuan amat terasa tapi berbalai segala ilmu yg telah mampu aku timba dan simpan kedalam minda ku...

 

Perihal perasaan aku rasa macam dalam mood pertarungan kasih yg tak tahu aku nak bahagi, tambah, darab atau tolak... apa pun situasi aku perlu kekalkan tahap yg sedia aku maklum...

 

buat dua insan yg sering berperang dalam diri ini... yang teramat aku kasihi.. teramat aku sayangi.. teramat aku cintai... terima kasih untuk segala-galanya...

 

Moga naungan rahmat kasih sayang Allah sentiasa menanungi hidup kalian...

 

Aku insan yg banyak dosa..

Tak mampu aku tepis segalanya..

Ya! Allah ujian untuk ku kah ini....??

Ya Allah... jangan kau tinggalkan aku dalam mengharungi dugaan mu yang maha berat ini....

 

Zigaz - Hidupmu Hidupku

 

Bening matamu
Pancarkan kesedihan
Tak pernah terlihat
Selama ini

Senyum pedihmu
Lukiskan air matamu
Perihnya hatimu
Menyentuh batinku

[chorus]
Sungguh mati aku tidak
bisa meninggalkan dia
Walaupun kau dekap aku
Ampun aku bila kini
yang terkuak hanya pedih
Yang mungkin kan menghantui
Hidupmu hidupku

Detak jantungmu
Tegaskan perih hatimu
Dan perih hatiku
Hidupmu hidupmu hidupku

[chorus]
Sungguh mati aku tidak
bisa meninggalkan dia
Walaupun kau dekap aku
Ampun aku bila kini
yang terkuak hanya pedih
Yang mungkin kan menghantui
Hidupmu hidupku

[chorus]
Sungguh mati aku tidak
bisa meninggalkan dia
Walaupun kau dekap aku
Ampun aku bila kini
yang terkuak hanya pedih
Yang mungkin kan menghantui
Hidupmu hidupku
Hidupmu hidupku
Hidupmu hidupku

 

********************************

dosakah aku mencintaimu...
mendampingimu...

   0 comments

Leave a Comment:

Name


Homepage (optional)


Comments